Een doordacht verhaal

Je weet je verhaal goed te brengen. Dat waar jij en je onderneming of organisatie voor staan, in een paar korte zinnen uitgelegd. Of kan je verhaal nog sterker, gericht op de behoefte van de klant en wat jij daarin betekent?

Met behulp van klantgerichte content helpen ik en mijn partner Wolter jou hoe je het verhaal van jouw onderneming of organisatie doordacht vertelt en hoe je jouw online communicatie onderscheidend maakt.

Dit doen we als volgt:

Klantbehoefte in kaart

Wat beloof je als onderneming of organisatie en hoe maak je dat duidelijk aan verschillende klantgroepen? Ofwel: waarvoor kunnen klanten bij je terecht en hoe maak je dat onderscheidend en geloofwaardig duidelijk? Samen met jou brengen we de klantbehoefte, klantbelofte en klantbeleving van jouw onderneming in kaart en helpen wij jouw content daarop aan te sluiten.

Klantgerichte content: schrijven en fotograferen

Naast het vormen en voeren van jouw redactie, schrijven en fotograferen wij ook de content voor de website en social media kanalen van jouw onderneming. In de vorm van blogs, interviews, artikelen en opinies en een reportage beeldverslag. SEO-proof.

Schrijf je klantgericht genoeg?

Wil je zelf klantgericht leren schrijven? In meerdere één op één sessies leren wij je hoe je een blog, artikel of opinie klantgericht schrijft. SEO-proof. Ook geven wij groepstraining aan minimaal 4 en maximaal 6 personen op locatie.

Portfolio

De blogs en artikelen op deze website laten zien hoe Trinke tekst en beeld voor Trinke.nl toepast. Wat wij samen voor klanten doen en hoe onze content zijn weg vindt in diverse communicatie-uitingen zie je uitgewerkt in onze portfolio.

Wil je jouw onderneming of organisatie ook een gezicht geven? Neem dan contact op voor een vrijblijvende intake: 06 1999 36 28.

Lees ook het blog over wie wij zijn en hoe wij samen werken.